Повернення або обмін товару
Якщо у вас трапилася неприємність з товаром, який ви придбали в нашому Зоомагазин Petko, ви завжди можете звернутися до нас по допомогу і консультацію. Основне завдання нашої команди - зробити покупку приємною для вас і корисною для вашого улюбленця! Тому сміливо розраховуйте на нашу підтримку в спірних питаннях ❤️
Давайте детальніше розглянемо умови повернення та обміну товару.
Товар не підійшов, не сподобався, передумали купувати
Якщо з товаром все гаразд, але є інша причина, по якій ви хочете його повернути, то можете легко зробити це впродовж 14 днів після покупки (це стандартний період згідно ЗУ "Про захист прав споживача"). Товар можна обміняти на більш відповідний або ж попросити повернути гроші. Менеджер запропонує будь-який зручний для вас спосіб повернення або обміну. Повертаючи або обмінюючи товар, переконайтеся, що:
- упаковка товару залишилася цілою, збереглися усі бирки;
- на товарі відсутні сліди експлуатації (подряпини, потертості, тріщини, плями)
- продукція підлягає обміну.
Не підлягають поверненню такі товари:
- продукти харчування (до продовольчих товарів відносяться всі товари, які можна застосувати у їжу);
- лікарські препарати та прилади для лікування тварин;
- засоби і предмети гігієни та догляду (зубні щітки, гребінці, інструменти для грумінгу);
- м'які або надувні іграшки;
- товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїлки і т.д.);
- парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
- рушники, покривала.
Товар з дефектом, протермінований або з порушеннями норм
Ми дуже строго стежимо за якістю нашої продукції: від консерв до шкарпеток! Але раптом на якомусь етапі трапилася неприємність, і товар прийшов вам з яким-небудь порушенням, ви можете повернути його нам або поміняти на якісний.
Наприклад, якщо у продукту закінчився термін придатності, на упаковці відсутнє маркування, дата виготовлення, термін придатності, інформація про склад та інші дані, які повинні бути відповідно до законодавства, відразу звертайтеся до нас, і ми оперативно вирішимо це питання.
Обов'язково перевіряйте цілісність упаковки і термін придатності під час отримання. Будь ласка, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. У разі якихось форс-мажорів, питання можна буде вирішити на місці.
Як повернути або обміняти товар
Щоб зробити повернення, вам достатньо написати або зателефонувати в зоомагазин Petko:
☎ 063 185 75 20
☎ 066 371 35 01
☎ 097 591 26 18
petkoukraine@gmail.com
Опишіть вашу ситуацію, надішліть фото, якщо це необхідно, і напишіть номер вашого замовлення.
В цей же день ми розглянемо вашу ситуацію і разом домовимося про подальші дії. У кожній індивідуальній ситуації ми намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і оперативно вирішувати всі питання.
В цілому процедура повернення або обміну триває від одного до декількох днів в залежності від складності питання, оперативності банківської системи і часу доби.